To πήραν επιτέλους απόφαση: Δεν υπάρχει γλυτωμός!
- sergioschrys
- πριν από 2 λεπτά
- διαβάστηκε 2 λεπτά
Παραιτείται ο Μητσοτάκης αν η ΝΔ πέσει κάτω από 25% στις εκλογές οποτεδήποτε γίνουν– Καταρρέει και το ΠΑΣΟΚ!

Το κόμμα που θα υποστεί πανωλεθρία στις εκλογές είναι το ΠΑΣΟΚ που χάνει και προς την ΝΔ και προς τον Τσίπρα!
Υπάρχει σενάριο παραίτησης Μητσοτάκη; Βεβαίως και υπάρχει και αυτό είναι το όριο του 25%. Εάν στις εκλογές (όποτε γίνουν αυτές) η ΝΔ πέσει κάτω από το 25% δηλαδή χάσει τελείως το bonus εδρών και το εκλογικό σύστημα μετατρέπεται σε αναλογικό στην κατανομή των εδρών, η ΝΔ θα βρεθεί με 75 βουλευτές και αυτό θα θεωρηθεί πανωλεθρία. Σε αυτό το σενάριο ο Μητσοτάκης θα αναλάβει προσωπικά την ευθύνη για την κατακρήμνιση των ποσοστών και θα παραιτηθεί αναφέρουν ορισμένες πηγές στο BN.
Στο σενάριο του 24,99% π.χ. η ΝΔ θα έχει χάσει από τις εκλογές του 2023 περίπου 1,2 εκατ ψηφοφόρους. Προφανώς αυτό λέγεται καταστροφή.
Εάν διατηρηθεί η ΝΔ πάνω από 25%, θα πάρει το bonus εδρών τμηματικά με βάση το ποσοστό που τελικά θα πιάσει και ο Μητσοτάκης θα έχει κάθε λόγο να μην παραιτηθεί προφανώς. Αλλά αυτό το σενάριο είναι δύσκολο, ως απίθανο.
Που βρίσκεται σήμερα η ΝΔ; Παραπαίει μεταξύ στο 22-24%
Η ΝΔ έλαβε στις εκλογές του 2023 ποσοστό 40,3%. Με βάση τις τρέχουσες σοβαρές δημοσκοπήσεις η ΝΔ βρίσκεται στο 22 με 24% το μεγαλύτερο, δηλαδή πολύ πιο κάτω και από το ποσοστό των ευρωεκλογών που η ψήφος ήταν χαλαρή…Η ΝΔ παρά τις ενέσεις αισιοδοξίας, δεν πάει καλά, εμφανίζει δραματικά επιδεινούμενα ποιοτικά στοιχεία, υπάρχει πλήρη αποστροφή της κοινωνίας προς το κόμμα αυτό.
Καταρρέει και το ΠΑΣΟΚ… Έρχεται ο Δούκας;
Το κόμμα όμως που θα υποστεί τη μεγαλύτερη πανωλεθρία στις εκλογές είναι το ΠΑΣΟΚ, που χάνει και προς την ΝΔ και προς τον Τσίπρα.
Ο Ανδρουλάκης αποδείχθηκε αναποτελεσματικός, σε μια περίοδο που η Αριστερά διαλυόταν και το ΠΑΣΟΚ απέτυχε να εκμεταλλευτεί την ιστορική ευκαιρία.
Το ΠΑΣΟΚ θα πάρει γύρω στο 9% με 10% το πολύ στις εκλογές. Να σημειωθεί ότι το πρόσωπο που εμφανίζει ισχυρή αποδοχή εντός και εκτός του ΠΑΣΟΚ είναι ο δήμαρχος Αθηναίων Χάρης Δούκας που έχει αποκτήσει ισχυρό πολιτικό λόγο και παρέμβαση. Ο Δούκας έχει ταχθεί ξεκάθαρα κατά της συνεργασίας με την ΝΔ.
Όλο αυτόν τον καιρό, στον Δήμο δεν έχει εγκαταλείψει την κεντρική πολιτική σκηνή… Και φαίνεται ότι πλησιάζει ο καιρός που θα επανέλθει…
Βαριά ηττημένος ο Βελόπουλος και η Ελληνική Λύση
Και ενώ ο Πατριωτικός χώρος είναι κατακερματισμένος και διαιρεμένος, ο Βελόπουλος και η Ελληνική Λύση εμφανίζονταν ότι θα μπορούσαν να δημιουργήσουν ένα πόλο…Ωστόσο όχι μόνο απέτυχε η Ελληνική Λύση και ο Βελόπουλος να αξιοποιήσουν αυτή την ευκαιρία αλλά το κόμμα καταρρέει λόγω έλευσης Καρυστιανού και ακόμη δεν έχει εμφανιστεί και ο Ηλίας Κασιδιάρης που θα τον ισοπεδώσει. Ενώ στις δημοσκοπήσεις εμφανιζόταν στο 12% τελικά μάλλον θα περιοριστεί σε ένα 4% με 5% στο αισιόδοξο σενάριο.
Το κόμμα Συμμαχία Ελλήνων που θα έχει κάποιο ρόλο ως εξωκοινοβουλευτικός, ο Κασιδιάρης θα ξεπεράσει το ποσοστό του Βελόπουλου.
Μ' άλλα λόγια, μαύρα μαντάτα για το Ψευτορωμαίϊκο. Ήρθε στη Μεταπολίτευση, κατέστρεψε ολοσχερώς την Ελλάδα παραδίδοντας την στους Δυτικούς τραπεζίτες, την κατάντησε προτεκτοράτο της ΕΕ και των ΗΠΑ και τώρα καταρρέει με πάταγο. Το χάος που θα προκληθεί, θα είναι σωτήριο για την πατρίδα. Οι νέες δυνάμεις που θα αναδυθούν, θα είναι βγαλμένες μέσα από τα σπλάχνα του λαού και όχι από ...κολέγια, οικογένειες και τζάκια.



Σχόλια