top of page

Φαγωμάρα στα υπόγεια των διεφθαρμένων!

  • sergioschrys
  • πριν από 1 λεπτό
  • διαβάστηκε 2 λεπτά

Εμφύλιος στη ΝΔ για τις λίστες του 2027! Δήμαρχοι απέναντι σε βουλευτές και στο στόχαστρο ο... Λιβάνιος!!!



Ενώ το Μαξίμου προσδοκά ότι η συμμετοχή ισχυρών αυτοδιοικητικών στελεχών θα ενισχύσει τη συσπείρωση της κομματικής βάσης και θα αυξήσει την εκλογική δυναμική της ΝΔ στις περιφέρειες, βρίσκεται πλέον αντιμέτωπο με τον κίνδυνο η συγκεκριμένη επιλογή να εξελιχθεί σε εστία εσωκομματικής έντασης!


Το Μέγαρο Μαξίμου βρίσκεται αντιμέτωπο με έναν ακόμη εσωκομματικό πονοκέφαλο, καθώς η απόφαση να μην θεσπιστεί ασυμβίβαστο για δημάρχους και αντιπεριφερειάρχες που επιθυμούν να είναι υποψήφιοι στις επόμενες εθνικές εκλογές προκαλεί έντονες αντιδράσεις στο εσωτερικό της Νέας Δημοκρατίας.

Ο Μητσοτάκης επιδιώκει να διατηρήσει την εσωκομματική ηρεμία σε μια περίοδο κατά την οποία η κυβέρνηση καλείται να διαχειριστεί κρίσεις και προβλήματα όπως η ακρίβεια και η καθημερινότητα.


Ωστόσο, η συγκεκριμένη επιλογή όχι μόνο δεν κατευνάζει τις αντιδράσεις, αλλά φαίνεται να ανοίγει έναν νέο κύκλο γκρίνιας και παρασκηνιακών διεργασιών μεταξύ των «γαλάζιων» βουλευτών. Ιδιαίτερα οι βουλευτές της περιφέρειας εκφράζουν την ανησυχία τους ότι θα βρεθούν αντιμέτωποι με αυτοδιοικητικούς παράγοντες που διαθέτουν ισχυρούς τοπικούς μηχανισμούς, αυξημένη αναγνωρισιμότητα και καθημερινή παρουσία στις τοπικές κοινωνίες.

Πολλοί θεωρούν ότι οι όροι του ανταγωνισμού αλλοιώνονται, καθώς οι εν ενεργεία δήμαρχοι και αντιπεριφερειάρχες ξεκινούν από σαφώς ευνοϊκότερη θέση στη μάχη του σταυρού.


Κάποιοι τα έχουν βάλει με τον Λιβάνιο


Στο παρασκήνιο, οι διαμαρτυρίες πληθαίνουν και δεν περιορίζονται μόνο σε ιδιωτικές συζητήσεις με κυβερνητικά στελέχη. Κάποιοι σκοπεύουν να μιλήσουν στην Βουλή και η μπάλα να πάρει και τον συντάκτη του νομοθετήματος Θ.Λιβάνιο.

Σύμφωνα με πληροφορίες, βουλευτές εξετάζουν ακόμη και το ενδεχόμενο κοινών παρεμβάσεων στο Μέγαρο Μαξίμου.

Το κλίμα είναι ιδιαίτερα βαρύ μεταξύ των παλαιότερων κοινοβουλευτικών στελεχών, τα οποία εκτιμούν ότι η ηγεσία του κόμματος δεν λαμβάνει επαρκώς υπόψη τις δικές τους ανησυχίες.

Θυμίζουμε ότι με τα ποσοστά που έχει τώρα η ΝΔ τουλάχιστον 40 βουλευτές θα μείνουν εκτός. Αν τώρα τους βάλεις και ισχυρό ανταγωνισμό από αυτοδιοικητικούς, τότε το πρόβλημά τους μεγαλώνει.


Το Μαξίμου θέλει συσπείρωση και κυνήγι ψήφων


Έτσι, ενώ το Μαξίμου προσδοκά ότι η συμμετοχή ισχυρών αυτοδιοικητικών στελεχών θα ενισχύσει τη συσπείρωση της κομματικής βάσης και θα αυξήσει την εκλογική δυναμική της ΝΔ στις περιφέρειες, βρίσκεται πλέον αντιμέτωπο με τον κίνδυνο η συγκεκριμένη επιλογή να εξελιχθεί σε εστία εσωκομματικής έντασης.


Και αυτό είναι ίσως το τελευταίο που θα ήθελε ο Mητσοτάκης σε μια περίοδο κατά την οποία η κυβερνητική παράταξη αναζητά πολιτική σταθερότητα και εσωτερική συνοχή.

Σχόλια


ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ και ΜΕΙΝΕΤΕ...ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ

Thanks for submitting!

  • Grey Twitter Icon
  • Grey LinkedIn Icon
  • Grey Facebook Icon

© 2024 by Pirinos Logios. Powered and secured by Wix

bottom of page