top of page


Ο αγαπημένος Νίκος μας… αμάρτησε για τα… χρέη του!
Ποιός είναι ο ...αγαπημένος Νίκος μας; Μα ποιός άλλος από τον Νίκο Χατζηνικολάου, που είναι γερά δεμένος στο άρμα του Μητσοτακισμού! Δεν σας κρύβω, στήθηκα να δω τη συνέντευξη του Κυριάκου στο Χατζηνικολάου, όχι τόσο για το τι θα έλεγε η πρωθυπουργάρα μας, όσο για να δω πως θα τον έπαιζε ο Νίκος μας! Βλέπετε, έχει μεσολαβήσει η αγορά του 33,4% του Real Group από τo Bright Group, με την οποία οι Χατζηνικολάου και Κουρής ξελάσπωσαν από τα πολλά χρέη… Τώρα, γιατί σας το αναφέρω;
sergioschrys


Ο κακός χαμός στο Μητσοτακιστάν!
Στο κεφάλι του Τσάφου πέταξε ο Βλάχος τα “χρυσά” σπιτάκια ανακύκλωσης! Μαίνεται ο αναβρασμός στην κοινοβουλευτική ομάδα της Νέας Δημοκρατίας - Επίθεση Βλάχου στον Τσάφο για τα «σπίτια της ανακύκλωσης» Δεν ξέρω πόσοι καραμανλικοί έχουν απομείνει στη Κοινοβουλευτική Ομάδα του Μητσοτακιστάν, αλλά σίγουρα υπάρχει τουλάχιστον ένας, ο Βλάχος! Και ο τύπος πρέπει να το αναγνωρίσω, έχει τσαγανό… Σε αντίθεση με πολλούς άλλους συναδέλφους του, που το παίζουνε έτσι κι αλλιώς, αυτός δεν κ
sergioschrys


To...ημερολόγιο της κακοτυχίας ενός αδίστακτου προδότη
Ο Αλέξης Τσίπρας είναι ο ορισμός του κατσικοπόδαρου ανθρώπου.Όπου πήγαινε, έσπερνε την καταστροφή, άφηνε πίσω του πτώματα, αίματα και ό,τι αγαπά ο Φρέντυ Κρούγκερ. Στις 6 Φεβρουαρίου 2019 επισκέφθηκε την Τουρκία, την ώρα που μπήκε στην Αγιά-Σοφιά τον καλωσόρισε μία... μαύρη γάτα. Την ίδια ημέρα στην Κωνσταντινούπολη κατέρρευσε πολυκατοικία με τουλάχιστον 21 νεκρούς! Ο Αλέξης Τσίπρας είναι ο ορισμός του κατσικοπόδαρου ανθρώπου. Όπου πήγαινε, έσπερνε την καταστροφή, άφηνε πίσω
sergioschrys


Τζαβέλλας, αυτός ο… αδάμας της ανεξάρτητης Δικαιοσύνης!
Η λογική της κατηφόρας είναι ο πάτος και ο Τζαβέλλας τον έπιασε... Η λογική της κατηφόρας είναι ο πάτος και ο Τζαβέλλας τον έπιασε, εάν αρνηθεί μέχρι το τέλος να πάει στην Επιτροπή Διαφάνειας της Βουλής! Πως τολμάνε οι βουλευτές να καλούν αυτόν τον… αδάμαντα, που ως εισαγγελέας του Αρείου Πάγου έχυσε το… αίμα του για την… ανεξαρτησία της Δικαιοσύνης και τη διάκριση των εξουσιών! Ακούω να αποκαλούν τον Τζαβέλλα… παραδουλεύτρα του Μητσοτακιστάν και φρίττω! Ακούω να λένε πως προ
sergioschrys


Ρε δε πάνε καλά εκεί στο μητσοτακέϊκο κι έχουν μπερδέψει τα βρακιά με τις κάλτσες!
Η Ντόρα, ως ...θηλυκός "Ταλεϊράνδος" πήγε να πείσει τον Καραμανλή να γίνει… χειροκροτητής του ...Κυριάκου! Τα Ύστερα του Κόσμου δηλαδή! Αχ αυτή η Ντόρα! Το έφεραν έτσι τα πράγματα και πίστεψε ότι είναι ο ...θηλυκός Ταλεϊράνδος! Αυτή είναι η αθώα εκδοχή… Τώρα, ποιός ήταν αυτός ο Ταλεϊράνδος, θα σας το πεί παρακάτω ο Πύρινος Λόγιος (Ιστορικός γαρ) που τα ξέρει καλύτερα. Εγώ είμαι απλά μια φιδούλα, τα δύσκολα τα στέλνω αλλού...Πώς! Σου λέει λοιπόν η μανδάμ, "εγώ συνεργάστηκα με
sergioschrys


Α ρε Κυριάκο αυτοκράτορα πως ξέπεσες, να κρέμεσαι από τα αποτέτοια του Κατσανιώτη!
Α ρε Κυριάκο πού κατάντησες! Εσύ, ένας πρίγκιπας, που έγινες βασιλιάς, να καταδέχεσαι να συναντηθείς μ’ έναν ταπεινό βουλευτή! Τελικά, όμως, κι ο άγιος φοβέρα θέλει! Εντάξει, που λέει η παροιμία, γιατί ο Μητσοτάκης ο Β’ απέχει από την αγιοσύνη όσο η κόλαση από τον παράδεισο! Βλέπετε, χωρίς αμαρτίες γιοκ μπικικίνια… Πάντως, οι πέντε γαλάζιοι του τρίξανε τα δόντια! Εν όψει, λοιπόν, της αυριανής Κοινοβουλευτικής Ομάδας, τι να κάνει κι ο Κυριάκος, έριξε τα μούτρα του και συνάντησ
sergioschrys


Ο Κυριάκος καταγγέλλει... τοξικότητα! Και δεν έπεσε το ταβάνι της Βουλής!
– «Γιατί γελάτε κύριοι;»! Έλα ντε, γιατί γελάμε; Δεν μπορεί να σιωπήσει στην κανονικοποίηση της τοξικότητας, μας είπε στο κυριακάτικο μήνυμά του, ο Κυριάκος! Kαι τι να σας πω, ανατρίχιασα! Ο τιτάνας του Κράτους Δικαίου και του ευρωπαϊσμού βάζει μπροστά τα στήθια του, σαν άλλος σωματοφύλακας της δημοκρατίας, για να δεχτεί τις σφαίρες της τοξικότητας! Είπαμε ρε Κυριάκο να μας δουλεύεις, αλλά όχι και ψιλό γαζί! Δεν έχεις αφήσει τίποτα όρθιο, έχεις οργιάσει και τώρα που τα σκάνδ
sergioschrys


Ο..."ισόθεος" (Χριστέ μου...)
Το πιο περίεργο είναι πως όσο η κυβέρνηση των «αρίστων» βυθίζεται στα σκάνδαλα, και στην ανυποληψία, τόσο αυξάνονται οι φωνές, επώνυμες, ανώνυμες, και ενδιάμεσες, στα σόσιαλ μύδια (φέσιμπουκ, κλπ.), που τη στηρίζουν με πάθος! Ο..."ισόθεος"...χάχας! Ο Κυριάκος ο «ισόθεος», οι κακοί Χούθι και το μαύρο μας το χάλι… Άσχετα από τις δημοσκοπήσεις, και άσχετα από το ξέπλυμα που κάνουν στην κυβέρνηση τα «αδέκαστα» ΜΜΕ, κυρίως της τηλεόρασης (ονόματα δεν λέμε, όλοι τα γνωρίζουμε), τ
sergioschrys


Κυριάκος ...μέχρι να σβήσει ο ήλιος(;)…
Δεν περνάει μέρα που να μην ακούσω κάποιον κακοπροαίρετο να τα χώνει στον Κυριάκο Δουλειά δηλαδή δεν έχει ο διάολος, και πηδάει τα παιδιά του. Και δεν καταλαβαίνω πώς και γιατί υπάρχει αυτή η πικρόχολη κριτική στον καλύτερο ηγέτη που γνώρισε η χώρα από την εποχή του Καποδίστρια, για να μην πω του Περικλή… Αυτό που βλέπω εγώ ο ποταπός είναι πως εδώ και 7 χρόνια γίνεται πραγματική δουλειά, η οποία όμως δεν προβάλλεται και δεν βγαίνει προς τα έξω από τα πουλημένα ΜΜΕ, που εξυπη
sergioschrys


"Mετά τις γιορτές...δυστυχώς επτωχεύσαμεν!"
Πάνε και οι φετινές γιορτές. Πολλές ευχές σε όλους για υγεία και ευτυχία και του χρόνου νάμαστε καλά. Θα είμαστε όμως άραγες; Συνήθως, η περίοδος των εορτών, για κάποιο ανεξήγητο λόγο, είναι περίοδος περισυλλογής και απολογισμού. Η περίοδος όμως μετά τις γιορτές, είναι περίοδος μόνο απολογισμού. Κατ’ αρχήν φαίνεται ότι αυτό το απροσδιορίστου διαρκείας διάστημα «μετά τις γιορτές» είναι ατέρμον και άμετρον. Δεν εξηγείται αλλιώς, αφού από τα μέσα Νοεμβρίου, τα πάντα τα μεταθέτου
sergioschrys


Δεν είχε το μενού ρωσικά δισ.! Με πεσκανδρίτσα και σουπίτσα την έβγαλαν Μερτς και Κάλας!
Τσάμπα η μαραθώνια συνεδρίαση για τα παγωμένα ρωσικά κεφάλαια, το Βέλγιο δεν κάμφθηκε… Μερτς, Ούρσουλα και Κάλας πήγαν κουβά, για να χρησιμοποιήσω στοιχηματική αργκό! Η Καγιά Κάλας, σε μια πόζα που θυμίζει την περιβόητη Ναζί Ούρλικε Μάινχοφ η οποία ευφραίνονταν να κατακρεουργεί γυναικεία κορμιά ικανοποιώντας τα σαδιστικά της ένστικτα Τσάμπα το εντατικό μασάζ στον Βέλγο πρωθυπουργό, μέχρι και… σιάτσου του έκανε, λέει, η Κάλας! Δεν ξέρω τι άλλο ακόμα! Όλα για τον αντιρωσισμό τη
sergioschrys


...Ούτε να σας περνά από το μυαλό ότι ο Τραμπ ..αντιπαθεί τον ...Μητσοτάκη!
Κακεντρέχειες του ...κίτρινου τύπου! Ένας Κυριάκος ...σε στιλ ...Μητσάρα * Να ξεκινήσουμε με μια αναγκαία παραδοχή: Ο Κυριάκος Μητσοτάκης είναι κεφάλαιο για τη χώρα. Όχι κατ’ ανάγκη για την Ελλάδα, αλλά για κάποια άλλη χώρα οπωσδήποτε . Δεν είναι δυνατόν να περνάνε τέτοια μεγέθη από τον πλανήτη και να μη χρησιμεύουν σε κράτη, έθνη, συνασπισμούς χωρών. Τώρα, αν αυτά τα κράτη, έθνη, συνασπισμοί χωρών διάκεινται εχθρικά προς την Ελλάδα, αυτό είναι μια άλλη υπόθεση, που θα εξετασ
sergioschrys


Η "Καλημέρα" της Έλενας: 11 μνημόσυνα και για σήμερα...παντασυμβαινάκηδες!
Δυστυχώς, πεθαίνουν όλοι γύρω μου απ' τα "σωτήρια ΜΠΌΛΙΑ" στη Λακατάμια (μαγευτικό χωριό στη Κύπρο) Ο Μεσαιωνικός Ναός του Αρχαγγέλου...
sergioschrys


Η "Καλημέρα" της Έλενας: ΤΙ θυμήθηκα ΠΑΛΙ!
Αχ αυτή η μνήμη... Δεν με βοηθά ποτέ στο να ξεχάσω... Εσάς; Τί ΘΥΜΗΘΗΚΑ πάλι! Θυμάστε τότε, πριν 5 χρόνια που βγαίνανε και λέγανε αν ΔΕΝ...
sergioschrys


Με τις πλάτες της Ινδίας η απόφαση για οριοθέτηση ΑΟΖ Ελλάδας – Κύπρου;
Το καλώδιο, η κυπριακή πρόταση – έκπληξη και η ...μεγαλειώδης ελληνική αντίδραση! Γνωρίζουμε φυσικά ότι η εθνοσωτήριος κυβέρνηση...
sergioschrys


Η "χρυσή" επταετία του Κυριάκου, οι Χούθι και τα ...μαύρα τσίπουρα!
"Ήταν μια ωραία επταετία… όχι εκείνη του Παττακού και του Ντερτιλή, αλλά αυτή του Κυριάκου", έτσι μας έλεγε ο Θανασάκης... Έτσι...
sergioschrys


"Άντε αγόρι μου στο περίπτερο να μου πάρεις τσιγάρα"!
H...άλλη πλευρά του...Μεσονυκτίου και του Μητσοτακισμού!... Υπήρξε σύντομη συνάντηση Τραμπ-Μητσοτάκη χθες στη συνδιάσκεψη του ΟΗΕ,...
sergioschrys


Ριν Τσουν Χι...Mι τσο τακί
Αχ αυτά τα ...βορειοκορεάτικα! Γιατί χαίρεται ο κόσμος και χαμογελάει πατέρα; Τη Ριν Τσουν Χι την ξέρετε; Είναι η εθνική παρουσιάστρια...
sergioschrys


Τι ζούμε Θεέ μου…!!!
...Τι σόι μαφία είναι αυτή, που σκληροί ναρκέμποροι ανταλλάσσουν κιλά κόκας με… κομμάτια από λείψανα κάποιου όσιου, κανείς δεν ξέρει....
sergioschrys


Xριστέ μου! Ποιός θα μας απαλλάξει από τους «πρόσφυγες», τον Μαρξ και τη βλακεία που μας δέρνει;
Οι "αριστεροί" του νεοφιλελέ εσπρέσσο, οι "φιλελέ" που πιστεύουν στον κρατικό καπιταλισμό και στη μέση...εμείς! Κανείς άλλος να κλείσει...
sergioschrys
bottom of page