Παραιτήθηκε το Κτήνος της Βρετανίας!
- sergioschrys
- πριν από 2 ώρες
- διαβάστηκε 3 λεπτά
Ένας - ένας τα νεοταξικά κτήνη φεύγουν απ' τη μέση, αφού αφήσουν πίσω τους συντρίμμια και λαούς εξαθλιωμένους! Ο βρετανικός λαός κέρδισε! Σειρά τώρα έχει το δικό μας Κτήνος!

Ο πρώην πλέον πρωθυπουργός της Βρετανίας ανακοίνωσε την παραίτησή του από την ηγεσία των Εργατικών το πρωί της Δευτέρας στην είσοδο της Ντάουνινγκ Στριτ.

Ο Στάρμερ, χωρίς κάνενα ίχνος μετανοίας ή ανάληψης ευθυνών, κοκορεύτηκε για την...αναγέννηση (!) του διεφθαρμένου πλέον "Εργατικού Κόμματος" (Labour Party) και οι δηλώσεις που έκανε μπροστά στη πόρτα του οίκου της Ντάουνινγκ Στρίτ έμοιαζαν σαν να...είχε μόλις κερδίσει δεύτερη θητεία κι όχι παραίτηση!
Καθαρό "τέκνο" της συμμορίας του Νταβός των "Πεφωτισμένων", όχι μόνο ουδεμία πολιτική ευθύνη ανέλαβε, αλλά...βγήκε κι από πάνω παρουσιάζοντας το μέχρι τώρα κυβερνητικό του έργο κάτι ως...επίγειος παράδεισος και για ό,τι έγινε, ευθύνη έχει μόνο ο...λαός που δεν εκτίμησε το...θεάρεστο έργο του! Να δείτε πως ακριβώς τα ίδια θα συμβούν και το Κτήνος του Μεγάρου Μαξίμου! Αυτό σας το υπογράφω!
'Τέτοια καθάρματα και - άδεια από κάθε ανθρώπινο συναίσθημα - κτήνη είναι τα "κατασκευάσματα" του Σβάμπ και των συν αυτώ. Για ό,τι δυστοπικό και αντιλαϊκό μέτρο που αποτυγχάνει, αιτία είναι η...πλέμπα, η μάζα, οι αμόρφωτοι και οι "φαγάδες"! Ποτέ αυτοί!
Άντε στα τσακίδια λοιπόν ελεεινό κτήνος και μακάρι όταν ψοφήσεις, να σου έχει ετοιμάσει το "αφεντικό" σου το καλύτερο καζάνι για να βράζεις στο ζουμί σου στην αιωνιότητα!
Οι δηλώσεις του Κτήνους της Βρετανίας
Διαβάστε τι δήλωσε το πολιτικό αυτό Κτήνος μπροστά στους δημοσιογράφους και μερικούς περαστικούς που στάθηκαν να τον ακούσουν και φρίξετε:
«Μια νέα κυβέρνηση των Εργατικών, η πρώτη έπειτα από 14 χρόνια. Μια νέα σελίδα στην ιστορία της χώρας μας άνοιξε ύστερα από χρόνια απογοήτευσης και αδιεξόδων, προσφέροντας την ευκαιρία να αλλάξουμε προς το καλύτερο τη ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ασχολήθηκα με την πολιτική.
Η πορεία μέχρι εκείνο το σημείο δεν ήταν εύκολη. Πριν από έξι χρόνια, ανέλαβα ένα Εργατικό Κόμμα που ήταν πολιτικά, οικονομικά και ηθικά χρεοκοπημένο.
Μου έλεγαν ξανά και ξανά ότι το κόμμα μου είχε τελειώσει, ότι ανήκαμε πλέον στο παρελθόν και ότι η κατάκτηση της πλειοψηφίας στις γενικές εκλογές – πόσο μάλλον μιας σαρωτικής νίκης – ήταν αδύνατη.
Διαψεύσαμε όσους το πίστευαν, γιατί αλλάξαμε το κόμμα μας. Ξεριζώσαμε το δηλητήριο του αντισημιτισμού, αποκαταστήσαμε την αξιοπιστία μας στην οικονομία, την άμυνα και την εθνική ασφάλεια και γίναμε ξανά ένα κόμμα που στεκόταν με υπερηφάνεια δίπλα στη χώρα του και κάτω από την εθνική της σημαία.
Η δύσκολη αυτή προσπάθεια αλλαγής είχε έναν και μόνο σκοπό: όχι την εξουσία για χάρη της εξουσίας, αλλά τη βελτίωση της Βρετανίας. Τη δημιουργία μιας πιο δίκαιης χώρας, βασισμένης στην αξιοπρέπεια και τον σεβασμό, όπου όλοι αναγνωρίζονται, όλοι έχουν αξία και όπου ο πλούτος και οι ευκαιρίες ανήκουν σε όλους και όχι μόνο στους λίγους προνομιούχους» είπε μεταξύ άλλων.
Ε, βέβαια, ο άνθρωπος είναι...Πεφωτισμένος! Όλα τα έκανε ολόσωστα και το έργο που αφήνει πίσω του, πρέπει να γραφτεί και στην σύγχρονη βρετανική Iστορία! Κι αυτοί όλοι που ξεσηκώθηκαν για να τον πετάξουν έξω απ την Ντάουνινγκ Στρίτ από τον περασμένο Νοέμβρη μέχρι σήμερα, είναι οι αχάριστες πλέμπες που δεν κατάφεραν να μπούν καν στο πετσί του...έργου του!
Ανέφερε τέλος, ότι ζήτησε από την Εθνική Εκτελεστική Επιτροπή του Εργατικού Κόμματος να καθορίσει το χρονοδιάγραμμα για τις εκλογές ηγεσίας του κόμματος, με την έναρξη της υποβολής υποψηφιοτήτων να ορίζεται για τις 9 Ιουλίου. Η προθεσμία υποβολής υποψηφιοτήτων θα λήξει πριν από τη θερινή κοινοβουλευτική διακοπή, στις 16 Ιουλίου.
Σε περίπτωση διεξαγωγής εθνικών εκλογών, θα εξασφαλίσει ότι θα υπάρχει νέος ηγέτης του Εργατικού Κόμματος μέχρι την επανέναρξη των εργασιών του Κοινοβουλίου τον Σεπτέμβριο.
Η ώρα του Νάιτζελ Φάρατζ νομίζω ότι έφτασε. Αυτός που θα πάρει την αρχηγία των Εργατικών θα είναι ίδιος - μη πώ χειρότερος - απ τον Στάρμερ οπότε, ο δεξιός πατριώτης Φάρατζ δεν θα συναντήσει δυσκολίες στο δρόμο προς την εξουσία.
Εκτός των Εργατικών, μεγάλη πτώση σημειώνουν και οι Συντηρητικοί (Εθνικοί-Φιλελεύθεροι), γιατί είναι ακριβώς παρόμοιοι με τους Εργατικούς. Ο Νεοταξισμός άλλως τε έχει εισχωρήσει παντού στην πολιτική των χωρών της Δύσης και οι ταμπέλες των κομμάτων πλέον έχουν το ίδιο "χρώμα" και την ίδια ατζέντα. Και όπως δείχνουν τα πράγματα, το Κόμμα των Συντηρητικών θα καταρρεύσει, έχοντας χάσει σχεδόν τα 3/4 των ψηφοφόρων του και όλοι αυτοί οι δυσαρεστημένοι, έχουν προσκολληθεί στο κόμμα του Φάρατζ.
Πιθανότατα, όταν και όποτε προκηρυχθούν οι εκλογές, ο Φάρατζ να είναι ο νέος πρωθυπουργός της Βρετανίας.



Σχόλια